الجزء الأول: بيت العيله
____________________
انا عمر 20 سنه (بطل القصه واللي هيحكيها)
امي.. سها 45 سنه (جسم الهام شاهين.. كيرفي ببزاز مدورة وطيز ملفوفه تترج ف كل خطوة)
ابويا.. حسن 50 سنه
اختي.. نجوى 23 سنه (جسم هنادي مهنا بالظبط)
عايشين ف الدور الاول
____
الدور التاني
عمي علي
مرات عمي علياء ( 40 سنه وجسم غاده عادل )
بنت عمى سارة (نص جسمها بزاز بس.. واد اختي نجوى)
_____
ف البدايه احنا عيله بيت واحد
بناكل مع بعض ومعظم اليوم مع بعض ما عدا وقت النوم
امي ومرات عمي بيروحوا الشغل كل يوم ويرجعوا بين الضهر والعصر
ابويا وعمي بيرجعوا بعد المغرب او العشا
وانا بروح الجامعه وبرجع غالبا بعد العصر
اختى وبنت عمي لسه مشتغلوش
__
رجعت الجامعه ف يوم وكنت هايج ع اخري.. كنت راجع راكب الاتوبيس.. كنت واقف واللي جمبي كانت قاعده والاتوبيس كان زحمه فشخ .. ف اول الطريق كنت بقرب زبي من بزازها .. يدوب راسه تلمسها .. وبعد شوية لقيتها بتقرب عليه وتضم عشان راس زبي يلمس حلمتها .. وفعلا حسيت بيها وجبت اول مره ف البنطلون من هيجاني.. وفضلنا كدا لعند اخر الطريق.. رجعت البيت وانا زبي ع اخره .. لقيت بنت عمي قاعده مع اختي ف الاوضه قدام التلفزيون .. سلمت بسرعه ودخلت جري ع الاوضه ..قلعت البنطلون لقيت البوكسر نصه مبلول .. قلعت التيشيرت ومبقتش لابس غير البوكسر بس.. طلعت زبي وتخيلت المشهد ف الاتوبيس وفضلت افرك ف زبي وانا واقف ورا الباب عمال اتخيلها ومغمض عيني .. فجأه لقيت الباب اتفتح ببطء.. رحت مدخل زبي ف البوكسر تاني بسرعه
سارة (بنت عمي): اي يابني دخلت بسرعه كدا ليه ف حاج--- اي دا يخربيتك انت لحقت تقلع (وهي بتبص للبوكسسر)
مفيش حاجه ياعم وبعدين يالا هوينا عايزين نغير
ماشي يخويا انا غلطانه اني بسألك فيك اصلا
بعدها باسبوع جه عريس واتقدم لنجوى .. ووافقوا وبقى كل اسبوع يجي عندنا .. وبيبقى فيه حد ف البيت .. يا انا يا امي او ابويا .. وفي يوم كان عندنا وانا كنت نايم وباب اوضتي مفتوح .. صحيت ومشيت للصاله .. سمعت صوت طالع باهات خفيفه.. قربت من الصالون براحه وبصيت من غير ما ياخدوا بالهم.. لقيته نازل بوس وتفريش .. طلع بزها برا .. كان اول مره اشوفه كله وبالحلمات .. اكتشفت انه كبير فشخ.. واول ما شفته زبي وقف ومقدرتش امسك نفسي .. وبدأت العب ف زبي من فوق البنطلون
بعد ما طلع بزها نزل فيه لحس من فوقه لاوله وفضل يمص ف الحلمات .. سحبت نفسي ودخلت الحمام.. وندهت على نجوى وانا ف الحمام.. اخدت دقيقتين ع ما طلعتلي
-عايز اي يا عمر
-الفوطه
جابتها وجايه تديهاني ببص ع صدرها لقيت حلماتها بارزه وواقفه ع الاخر وايديها عرقانه.. اخدت منها الفوطه ورجعتله وانا بعد دقيقتين خرجت وهم حسوا بيا اتعدلوا وبعد شوية مشيوا
من يومها وانا بدأت اركز مع جسمها ومكنتش اعرف انه حلو اوي كدا .. تاني يوم امي صحتني وقالتلي اخش اصحيها عشان تفطر.. خبطت ودخلت عليها لقيتها نايمه من غير غطا ونايمه ع بطنها .. والهوت شورت يدوب مغطي طيزها بس وفخادها كلها باينه.. بيضا وناعمه فشخ.. خبطت ع كتفها مصحتش.. استعبطت ورحت مخبط ع طيزها بردو محستش بيا .. لما لمست طيزها لقتهم بيترجوا وكلهم ملبن بس .. رحت ضاربها ضربه خفيفه ع طيزها لقيتهم اترجوا جامد فشخ .. صحيت وراحت مزعقه
اي يا متخلف انت عايز اي
يالا قومي افطري يابنتي ماما مستنيانا
رحت ضاربها ع طيزها تاني وقولتلها:
- قومي مش هجيلك تاني هاااا
راحت لافه جسمها وزقتني برجلها .. كسها بان انه مبلول ونشف ع الهوت شورت .. بس ملحقتش اشوفه كويس عشان نامت ع بطنها تاني
بعد شوية طلعت ببجامه وفطرت معانا .. شوية وامي مشيت.. ونجوى طلعت فوق لبنت عمي.. استغليت الفرصه ودخلت اوضتها ادور ع الشورت.. لقيته .. شميته.. ريحته كانت حلوه نيييك .. دعكت بيه زبي شوية لعند ما زبي قرب ينزل شوية.. رحت شايله ومرجعه تاني مكانه ودخلت اوضتي .. نمت ساعتين وصحيت ملقتش حد ف الشقه وكان يوم اجازتي ومعنديش جامعه .. طلعت الشقه فوق .. خبطت طلعتلي ساره لابسه عبايه ضيقه وشفافه فشخ .. واضح انها مش لابسه اي حاجه تحتها.. وبزازها هتفرتك العبايه .. بزازاها اد بزاز نجوى مرتين
عايز اي يا سي خرا
عايز قهوه يا سي زفت
متعمل لنفسك هو انت صغنن؟؟
اه انا صغنن اوووي
ضحكت ضحكة رقاصات من بتوعها.. وبعدين قالت
- طب ادخل يا صغنن ع ما اعملهالك
دخلت وراها ودخلت المطبخ.. وعيني ع طيزها بس
امال فين ساره ؟
ف الحمام
بتعمل اي ؟
نبيه اوي بروح امك انت
لمي لسااانك يا وسخه
وان ملمتوش؟
المه انا .. وراحت زاققها بنصي من تحت(وزبي واقف) لازقها ف الحيطه
انت بتعمل راجل عليا يعني؟
ااااااه
طب مفيش قهوه
يا ساتر عليييييك.. دانا بهزر معااااك
بوس ايدي الاول
هات انش*** ابوس ط--
لا هي ايدي بس يا وسخ
_ سااااااااره.. متنجزي يا خراا
نجوى م الحمام
- جايه اهووو
رحت ضامم ساره عليا جامد وبزازها بقت لازقه ف صدري.. واول مره احس حجمهم كدا.. سألتها:
انتوا بتعملوا اي يابت ف الحمام ؟
حاجات بنات؟
اااااه .. حلاااااااوه يعني
نبيه اوي بروح امك انت بردو
طب ما تاخدوني معاكم
يوم فرحك كدا يا عروسه
ماشي يا بزو ماشي
بزو؟ ولااااا..طب مفيش قهوه يالا غور من هنا
______________________
الاسبوع اللي بعده خطيب نجوى جه وكنت انا وساره موجودين .. دخلنا قعدنا معاهم شويه وقمت انا وساره نعمل عصير
& ف المطبخ &
هي مين دي اللي بزو ياد يابن الجزمه انت
انتتتتتي .. امال كل دا اي
ورحت ماسك بز من بزازها وعاصره جامد.. وضحكت
انت اد اللي انت عملته دا ؟
اااااااااااااه
تمام.. هاتلي الخلاط والسكر وميه
اتفضلي
هات البرتقان
راحت ماسكك بزازها تاني بس المرادي بايديا الاتنين .. وزبي وقف من كتر لبن بزازها
انت بتعمل اي ؟!!!
مش دا البرتقان!
كل دا وانا ماسك بزازها بايدي لسه
راحت شاده البنطلون بتاعي لتحت بشمالها.. وبايديها اليمين راحت ماسكه زبي اللي كان واقف حجر م الموقف
انتي بتعملي اي ؟!
بجيب الموز !
زبي كان هينطرهم اول ما ساره مسكته.. من الكلام والموقف وبزازها ..رديت عليها
بس كدا هنحتاج لسه لبن ؟!
سهله .. مفيش اكتر منه
وراحت رافعه التي شيرت ورازعه راسي بين بزازها .. وفضلت تخبط على وشي ببزازها .. فتحت بؤي باديها وحشرت حلمتها جواه .. وفضلت تحرك راسي فوق وتحت لعند ما حلماتها وقفت ع الاخر .. راحت مطلعا حلمتها من جوا وقالتلي:
ها اللبن تمام؟
مش اوي
طب رجعه تاني بقى يا كسمك
وراحت مريحه ضهرها للحيطه ووسعت رجليها وحشرت راسي بين رجليها ولساني ع كسها
كملت لحس خمس دقايق .. جابت ع لساني فيهم مرتين .. سحبت راسي لفوق وضربتها ع وشها وقولتها
-- انتي كدابه!! .. دا عسل مش لبن!! .. تعالي انتي بقى ادوقك انا اللبن الحقيقي
مسكتها من شعرها وانا ف اخر هيجاني ونزلتها ع ركبتها .. ودخلت زبي ف بؤها .. اشد شعرها وراسها .. فضلت احرك راسها لبرا وجوا .. 3 دقايق فضلت انيك ف بؤها لعند ما جبتهم .. واللبن نزل من بؤها ع الارض .. ونمنا جمب بعض دقيقه ضهرنا ع الارض بزازها كلها برا وزبي برا هو كمان..
فجأه سمعنا صوت خطوات جاي م الصاله علينا
_____________
الجزء التاني: ساره.
__
بعد ما خلصنا انا وسارة ونمنا جمب بعض.. ع ضهرنا
بزازها برا الهدوم وانا زبي بره هو كمان..
سمعنا صوت جاي م الصاله .. بسرعه عدلنا نفسنا ..
لكن الصوت بعد مش قرب .. ومحدش دخل علينا ..
خلصنا العصير ودخلناه .. وقعدنا شوية وبعدين خطيب نجوى مشي (خطيبها اسمه لؤي)
قعدنا احنا التلاته مع بعض .. نجوى كانت لابس بيجامه ضيقه وتحتها اندر باين الحز بتاعه.. وساره وانا عرقانين م اللي حصل ف المطبخ .. 10 دقايق وابويا وعمي جم .. عمي اخد ساره وطلع فوق .. شوية وعمتي وامي جم وكل واحد دخل ينام
انا دخلت اوضتي قعدت كلمت صاحبتي ساعه كدا وبقت الساعه 12 قفلت معااها ودخلت تحت البطانيه وقلعت بنطلوني ومسكت زبي فرك وبدأت استرجع اللي حصل ف المطبخ تاني واتخيل بزاز ساره وهي بترزع وشي فيهم .. فجأه لقيت الباب اتفتح براحه وحد دخل يتسحب براحه خالص .. ببص لقيتها نجوى .. لابسه الاندر وتيشيرت بس وعرقانه
نجوى:
= لسه صاحي؟
- ايوا .. عايزه اي ؟ ( وانا قالع البنطلون وزبي واقف تحت البطانيه والاوضه ضلمه )
= عايزه السماعه بتاعتك ؟
- ليه وانتي سماعتك فين ؟
= اخلص ياعم باظت
- خدي
وادتلها السماعه .. لمست ايديها كانت سخنه فشخ .. اخدت السماعه ولفيت ضهرها ومشيت
لفيت اضاءة التلفون ع طيزها من ورا .. الاندركان جايب نص طيزها بس وطيزها ملفوفه وبتترج نيك .. قفلت الباب من هنا وفركت زبي من هنا 3 فركات جبتهم ع شكل طيزها
فكرت ف اللي حصل تاني.. اختى كانت واقفه جمبي وانا زبي واقف وبين وبين كسها بطانيه واندر بس .. الفكره هيجتني من تاني وزبي ملحقش ينام..
لبست البنطلون وخرجت قربت من اوضتها سمعت صوت اهات خفيفه بمحن جامد .. قربت اكتر .. عرفت انها بتعمل سكس فون مع لؤي.. سبتها ورجعت اوضتي تاني ضربت عشره تاني ونمت وظبط المنبه بدري
( تاني يوم الساعه عشره الصبح )
امي وابويا كانوا نزلوا .. وانا كنت عارف ان نجوى طالما جابتهم قبل ما تنام يبقى هتصحى تاني يوم متأخر .. استليت الفرصه وصحيت قبلها ع الساعه عشره وكان كله نزل .. فتحت الباب بشويش ودخلت عليها .. كانت نايمه ع ضهرها ونص رجل متنيه والنص التاني مفرود ..لابسه لبس امبارح اللي دخلت عليا بيه.. اندر وتي شيرت... المرادي مصحتهاش ع طول
قربت من كسها وشميت الاندر وهو ع كسها .. كان مبلول فشخ..شميته.. اففففف .. ريحته جامده نيك .. زبي وقف م الريحه ومنظر كسها وفخادها .. طلعت زبي وحكيت راسه بشويش ع شفرات كسها من فوق الاندر .. فضلت احرك بشويش دقيقتين تلاته .. بدأ زبي ينزل المزي بتاعه .. نزلت نقطتين ع الاندر وبعدين رحت ساحب زبي مدخله تاني ف البنطلون عشان خفت لتصحى
بس مسكتش
ضربتها ع بزازها ضربه خفيفه محستش .. استنيت شويه ولسه هضربها تاني لقيتها نامت ع بطنها
مستنتش
رحت ضاربها ع طيزها ضربه اشد شويه
محستش
ضربتها اجمد
بصيت ع راسها مفيش اي حركه ولا صوت
اتجرأت اكتر
طلعت زبي اللي كان لسه واقف حجر
ضربت بيه طيزها جامد .. سمعت صوت امممم طالع منها .. رحت ممشي صباعين بين رجليها ع كسها .. حسيت بالبلل الموجود .. رحت ضارب بزبي تاني ع طيزها .. بس المرادي ف النص .. مكان ما حطيت ايدي بدأت تحرك راسها وتفرك
قلقت
دخلت زبي تاني ف الببنطلون
لفت جسمها ونامت ع ضهرها تاني وبدأت تفتح عنيها براحه
- متصحى يا زفت كل دا نوم !
= انت مال امك انت عايز اي
- مال امي؟ هي بقت كدا؟ طب مفيش سماااعه
= خدها وحل عني
- ماشي متبقيش تجيلي بالليل تاني بقى
= مش جاايه .. اطلع برا
دخلت استحميت وفوقت جسمي تاني .. لبست وروحت الجامعه .. رجعت المغرب لقيت امي ف البيت لوحدها
- الوحش قاعد لوحده ليه؟
= اختك خدت بنت عمك وخرجوا يجيبوا شوية حاجات وعمتك لسه جايه من شوية وطلعت تغير
قعدت معاها شويه وبعدين دخلت اريح شويه .. من كتر الهيجان اللي بقيت عايش فيه نمت مصحتش غير الساعه 1 ونص بالليل
صحيت لقيت مسدج مبعوته ع الواتساب من ساره
- اي يابن عمي.. البرتقان موحشكش؟
= هو دا برتقان يا بنت عمي .. دا بطيخ دا
- المهم انه عجبك
= عجبني فشخ .. دانا حتى جبتلك هديه
- هدية اي
= موز م اللي بتحبيه ( وصورت زبي وكان واقف م الكلام ..وبعتلها الصوره )
- افففف.. وحشني اوي
= هو مين ؟
ز .. اقصد الموز
اجبهولك بكرا يا قمر .. كنتوا بتجيبوا اي النهارده صحيح؟
= كنا بنجيب دا (بعتتلي صوره ببكيني احمر ليها.. بزازها هتفرتكه )
- افففف .. هو مفيش حاجه عارفه تلم بزازك دي ؟؟
=تعالى لمهم انت
-وحشني اوي
=هو مين؟
- صدر .. البطيخ .. البطيخ وحشني اوي
= طب يلا رن عليا فيديو
- ليه؟
= هنعمل عصير يروح امك
ورنت عليا وعملنا سكس فيديو نص ساعه لعند ما هي جابت وانا جبت ونمنا
--
بعدها بكام يوم كان عندي بعثه تبع الجامعه .. غبت شهر ورجعت .. اول يوم رجعت فيه البيت نمته كله م التعب
تاني يوم صحيت لقيت بابا وعمي بيقولي انهم رايحين يزوروا عمي خميس عشان تعبان ومأجلين الزياره بقالهم كتير ( عمي خميس عايش ف محافظه تانيه واكبر واحد فيهم )
بابا:
- خلي بالك من اخواتك
= خليهم هم اللي يخلوا بالهم مني
- جتك نيله ( وضربني ع وشي )
عمي علي:
- جتك ستين نيييله ( وراح ضاربني هو كمان )
= تسلم ايديك يا حجوجه منك ليه
---------------------------------------------
بالليل جه لؤي , كنت انا وساره وهو ونجوى
كالعاده نفس اللي حصل المره اللي فااتت .. قعدنا معاهم شويه .. وبعدين سبناهم ودخلنا نعملهم حاجه
& ف المطبخ انا وساره
- اوعاااااااااااا البرتقان اللي وحشني فشخ (وانا بمسك بزازها)
= ابعد عني يا خول
- خول؟ احا .. انت بقيت عنيف كدا ليه
= عندي الدوره يا نحس ومش طايقه نفسي اصلا
- وهي الدورة بتجيلك ف بزازك ولا اي ؟
= لا يا خفه .. بس انا مش طايقه حد دلوقتي وخصوصا الموز بتاعك
- خلصانه
= طب تعالى متتقمصش .. هحكيلك اللي فاتك وانت مسافر
- فاتني اي ؟
= بص الفيديو دا
فتحت الفيديو لقيت نجوى راكبه ف عربية لؤي ف الكرسي اللي قدام .. ووشها مقرب ع كرس لؤي وهو سايق .. وايديها واصله لنص كرسي لؤي
ادتلها الموبايل
- اي دا؟
= انت هتستعبط؟ انت مش عارف انهم بيهخوا مع بعض
- عارف ..بس اي اللي ف الفيديو دا مفهمتش .. وبعدين مين بيصور اصلا ؟؟
= هفهمك
وبدأت ساره تحكيلي:
" نجوى دايما كانت بتحكيلي عن خطيبها واللي بيعملوه لما يجي والتفريش اللي بيحصل كل ما الفرصه تيجي ليهم .. وبعد مانت سافرت للبعثه .. نجوى حكتلي حاجه غريبه فشخ "
- حاجة اي؟
" ف الاول كان لؤي عادي.. بيعمل اي حاجه ممكن خطيب ممحون بيعملها مع خطيبته وهم هيجانين .. بوس وتفريش ومص ولحس .. بس بعد كدا بدأت نجوى تلاحظ حاجات غريبه
لؤي ممكن يقعد يلحسلها نص ساعه .. بيحب يلحسلها فشخ
نجوى بتقولي كمان انه لما تيجي تمصله .. مبيرضاش تمصله وهو واقف .. بينام ع ضهره وتمصله دقيقه.. ويقولها الحسيلي خرم طيزي .. وممكن تفضل 10 دقايق كدا "
- احا شاظظظ؟؟
= معرفش.. انا مصدقتش نجوى .. ف قولتلها هنخرج يوم بعربيته وانا هقعد ورا وهعمل نفسي نايمه ونعمل الخطه دي ونشوف
- خطة اي ؟
= هحكيلك
& فلاش باك: لؤي وساره ونجوى خارجين بالعربيه &
بعد ما ركبوا العربيه وساره عملت نفسها سرحت ف النوم .. نجوى بدأت تهيج لؤي
- شفت الفستان دا؟
وبتوريه صوره ملط ليها وهي فاتحه رجلها مقص
= اففف هو فين الفستان دا !!
- اصله شفاف اوي
لؤي بص ع ساره لقاها سرحت ف النوم خالص .. نجوي راحت حاطه ايدها ع زبه وقالتله:
- متخفش منمتش بقالها يومين ونومها تقيل
= مش هينفع ف العربيه
- اقفلي الازاز واركن ف جمب
= ليه؟
- اسمع الكلام
= هتعملي اي
هنا نجوى راحت مقربه منه جامد وشبكت شفايفها ف شفايفه لعند ما قربوا يتخنقوا هم الاتنين .. نجوى قالتله بصوت ممحون
- نزل البنطلون
= احنا ف العربيه !!
- نزله عشان خاطري
لؤي نزل البنطلون لعند زبه عشان نجوى تمص .. بس نجوى قالتله:
- ارفع طيزك فوق شويه
= فيه اي ؟؟
- ارفع بقولك
لؤي بص ع ساره تاني لقاها لسه نايمه .. رفع طيزه فوق شويه .. هوب نجوى حطت صباعها اللي ف النص ف طيزه .. لؤي:
- ااااه
نجوى:
= اقعد
قعد وصباع نجوى ف طيزه ..قلع الجاكت وغطى الحبه اللي باينين من فوق .. وهو بيقلع الجاكت جسمه اتحرك ع صباع نجوي دخل جوا خرم طيزه اكتر .. لؤي
-اففففف
نجوى:
= اطلع بالعربيه
- واحنا كدا ؟
= اطلععععع
لؤي طلع وفضلوا ماشيين خمس دقايق.. من كتر هيجانه مخدش باله ان ساره بتغمض وتفتح كل شويه وانها بتصور فيديو بموبايلها اللي ماسكاه وهي عامله نايمه
وعدوا ع مطبين .. مع كل مطب لؤي كان بيتكيف ويطلع اهات مكتومه .. لعند المطب التالت لؤي سرع قبلها .. عشان ياخد المطب بسرعته.. العربيه رفعت وجسمهم كلهم رفعوا .. وطيز لؤي نزلت بكل قوتها ع صباع نجوى .. ونجوى وساره راسهم اتخبطت ف السقف جامد .. التلاته ف وقت واحد:
- ااااااااااااااااااه
بس اهة لؤي كانت مختلفه شويه
نجوى شالت ايدها بسرعه لما ساره قالت اي .. ونزلت بتعمل نفسها بتطمن ع ساره عشان تدي فرصه ل لؤي يعدل البنطلون .. فضلوا شويه واقفين.. وبعدين اتحركوا ووصلهم البيت
نجوى نزلت وساره نزلت ووقفت جمبها .. وقبل ما لؤي يطلع بالعربيه نجوى دخلت راسها م الشباك :
- حبيبي .. نسيت اخد رأيك ف البرفيوم دا
-
وادتله الصباع اللي ف النص اللي كان ف طيزه يشمه .. لؤي:
= جامد يروحي .. عايز منه كل يوم
- عنيا هحطولك كل يوم يقلبي
واخد لؤي العربيه ومشي ..
ساره ل نجوى:
-شمميني البرفيوم بتاعك يقلبه
نجوى ضحكت وشممتها.. ساره:
- اااع .. ابقى قوليله يبقى يغسلها كويس بعد كدا ي قلبه
= هي اي؟
- طي .. عربيته.. يقلبه
____
الجزء الأخير ( تدوير النيك )
-------------
وقفنا المره اللي فاتت ان ساره قدرت تصور نجوى واللي عملته مع لؤي ف العربيه فيديو .. وورته ل عمر وهم واقفين ف المطبخ
عمر وقف ربع ساعه متنح مش مصدق اللي شافه
عمر ل ساره:
- لؤي بيحب يتناك؟؟
= منعرفش .. ممكن يكون بيحب كدا او حب كدا عشان من خطيبته والموقف هيجه بس
- طب نتأكد ازاي ؟
= معرفش بقى ..
وضحكت ضحكة شرموطه بس كانت تقصد حاجه مفهمتاش..
* عمر هيحكي *
عدى اليوم والاسبوع والشهر ووصلنا 3 شهور ومفيش حاجه جديده وانا مش ملاحظ تغيير
كل جمعه لؤي بيجي عادي واوقات يكون فيه ناس كتير ف البيت واوقات يكون حد اتنين بس اللي موجودين .. باستثناء كام جمعه مكنتش موجود فيهم عشان دخلت ف حوار اول مره اجربه..
سافرت كام يوم اسكندريه مع صحابي .. تاني يوم وصلت اسكندريه لقيت وصلني رساله ع التليجرام .. استيكر مبعوت.. رديت
- مين ؟
= انت من اسكندريه ؟
لا انا جاي هنا كام يوم بس وراجع تاني .. انت مين ولا انتي مين؟
انا سوسو
= ههههههااي وعايزه اي يا سوسو ؟
- نتعرف
= ما تبطل شرمطه يا اشرف
- اشرف مين ؟
= ياعم كسمك بقى الحوارات دي قدمت اوي
- واضح ان اشرف مجننك هههههههههه
كبرت دماغي وقفلت التلفون وانا متأكد ان دا واحد من صحابي وبيشتغلني
نزلنا نتمشى انا وصحابي ع الكورنيش شويه .. وبعد العصر نزلنا الميه .. طلعنا ريحنا شويه
سعيود ( واحد صاحبنا ) :
ولا ولا ولا .. بص الفردتين اللي هناك دول
زياد :
احا كسم حياتي
متولي:
خخخخخ احا يجدعان دي اندرايدج
رديت:
عليا الطلاق بزازها كفيله تنسيني احزاني
زياد:
- ما كفايه اللي عندك ياعم ( يقصد ساره )
= ملكش دعوه بيها يابن المتناكه انت كمان
متولي بلبونه:
يدكررررررري
زياد:
طب بص بص ع الحته اللي على يمينك اللي لسه طالعه من الميه دي
متولي:
خخخخ دي مش لابسه اندر ولا برا
سعيود:
اففف يجدعان انا عايز انيكككك يجدعان
زياد:
امسك زبك يابن العرص واتقل شويه
فضلنا شويه وبعدين نزلنا الميه تاني وقضينا اليوم
روحنا ع الساعه 2 بالليل .. كنت مروح هايج فشخ م البزاز والطياز اللي عمال اشوفها طول اليوم بمختلف انواعها واحجامها ..
فكرت بزبي شويه وقررت اشوف الاشتغاله بتاعة سوسو دي
بعتلها:
- اي يابو اشرف.. لسه صاحي؟
= ههههههه مش هتقولي مين اشرف دا بقى؟
- طب انجز وقولي انت مين
فجاة لقيت صوره اتبعتت .. جوز بزاز ف حجم بزاز رانيا يوسف محطوط بينهم ورقه مكتوب عليها
" اشرف عنده دول؟ "
- اشرف مين بقى .. كسم اشرف دلوقتي ههههههه .. دانتي طلعتي سوسو بجد
= اي رأيك ؟
قعدنا نتكلم لعند 6 الصبح .. عرفت عنها تقريبا كل حاجه .. اطلقت من سنتين .. عندها 46 وعندها بنت 20 سنه .. طليقها عايش ف محافظه تانيه وهي بتشتغل ف مدرسه وبتدي دروس ف البيت
- اشمعنى بعتيلي انا؟
= معرفش .. انا بعت من غير ما افكر وحظك انك رديت بسرعه كنت همسحها تاني
- طب عايز اشوفك قبل ما اسافر؟
= ازاي؟
- هي بنتك بتنزل امتى؟
= ع 6 كدا وبترجع الساعه 9
فكرت هنعمل اي وبعدين بعتلها هنتقابل ازاي وفين
تاني يوم صحابي كانوا نازلين ع 4 .. قولتلهم روحوا انتوا وانا هاجي وراكوا
يدوب نزلوا من هنا وانا دخلت الحمام حلقت شعر زبي وروقت حماده واخواته بشوية بودره ليه ريحه جامده وظبط نفسي ونزلت
مشيت ع اللوكيشن اللي بعتتهولي .. وصلت وخبط الجرس .. كنت جايب معايا بيتزا وخطتي اني اعمل اني بتاع دليفري وطالع اوصلها الاوردر عادي .. خبط الباب .. فتحت ف ثانيه كأنها كانت قاعده ورا الباب مستنيه
شدتني لجوا بسرعه ودخلت .. كانت لابسه لبس بيتي عادي .. بيجامه عاديه
بصتلها :
- مش دا اللبس اللي كنت متوقعه خالص هههههههههههه
= ههههههه سيبك من جو المسلسلات دا .. انا لسه مخلصه اكل .. واي اللي انت جايبه دا
قالت كدا ولفت وادتني ضهرها ومشيت قدام ناحية المطبخ .. شوفت اجمل طيز ف حياتي .. لدرجة اني مشيت وراها وكنت عايز امسك طيزها مره واحده او اضربها بايدي جامد وهي مدياني ضهرها.. حكمت عقلي ع زبي ومسكت نفسي
- ركز معايا هنا وقولي جايب اي ؟
اخدت بالي ان بيني وبينها اقل من ربع متر وعيني ع طيزها بس.. رديت:
= بيتزاا .. مبتاكلهاش ولا اي ؟
- لاء
= احيه.. حد مبياكلش بيتزا.. طب قوليلي عايزه تاكلي اي
-عايزه اكلك انت..
وققفت مره واحده وانا كنت لسه ماشي وراها ف خبطت فيها .. تحديدا زبي اللي خبط فيها وهو واقف ع اخره
- يخربيتك .. انت سريع كدا ليه.. اوعى تكون سريع كدا ف كل حاجه
دخلت المطبخ .. وصبتلي عصير وشربنا ورجعت الصاله
- هدخل اجيب حاجه م الحمام واجيلك
مشيت وعيني مبتفارقش طيزها ومسكت زبي اول ما لفيت وادتني ضهرها .. دخلت الحمام وسمعت صوت الباب بيتقفل.. طلعت زبي وفضلك افرك فيه وجبتهم بعد .. 10 ثواني
كنت قاصد اجبهم اول مره قبل النيك عشان اطول فالتانيه
دقيقتين وسمعت صوت الحمام بيتفتح
خطوه
التانيه
التالته لقتها واقفه قصادي
كانت لابسه سلسله ... بس.
شعر مفرود.. بزاز متزسطه.. وسط مفيش.. وفخاد ملبن من غير دهون .. ورسمة شعر ع شكل مثلث فوق كسها .. وحاطه ايد ع وسطها .. شاورت بصباعها ع كسها و المثلث اللي فوق كسها وقالت:
- دا معمول عشانك مخصوص .. هتعرف تكيفه ؟؟
مردتش .. قلعت التيشيرت وظهرت التقسيمه .. قربت عليها ورفعتها لفوق واخدت خطوتين لقدام وانا شايلها لعند ما زنقتها ف الحيطه وانا لسه شايها .. فضلت ابوس ف شفايفها دقيقتين .. ابتديت هادي شفايف ع شفايف .. وبعدين دخلت لساني جوا بوقها ولساني حضن لسانها وهجنا ع بعض اكتر لما كل واح فينا حس بنفس التاني وسخونيته
نزلتها
فكيت الحزام
فتحت السوسته ونزلت البنطلون والبوكسر لتحت
رفعت رجلي عديت البنطلون والبوكسر رميتهم بعييد
نزلت ع ركبتها
مسكت زبي بايديها اليمين
بدأت بالراس ونزلت لتحت لعند ما جابت اخره
عملت دا 3 مرات
بايديها الشمال .. حطيت صباع ع راس زبي من تحت
مشيت صباعها من اول راس زبي من تحت لعند اخره
وبعدين شالت كل ايديها .. وقربت بمناخيرها
حطيت مناخيرها ع راس زبي وشمته واخدت نفس وكأنها بتتكيف
فهمت ان دي مش واحد عايزه تتناك وخلاص.. دي واحده محرومه م النيك وعايزه تتفنن ف النيكه وكأنها اخر مره تتناك ف حياتها
وقررت اديلها اللي هي عايزاه
شديت راسها لفوق .. نزلت بوس خفيف برتم بطئ ع راسها .. مناخيرها .. شفايفها.. ونزلت لرقبتها.. فضلت ابوس كل حته ف رقبتها ببطء وع الهادي .. كنت عارف ان دا من اكتر الاماكن الحساسه عند الست
النتايج بدأت تظهر وجسمها بدأ يسخن تحت شفايفي .. رجعت لورا خطوتين وشديتها عليها وشلتها كأنها ليلة فرح وطالعين الشقه.. وانا شايلها وداخل اوضة النوم.. قولت بصوت اتخن م العادي ومن غير ما ابص لعنيها :
- الليله ليلتك يا عروسه
جسمها كان مولع وبدأت احس بضربات قلبها بتعلى اكتر
نيمتها ع السرير وفتحت رجليها .. وطلعت فوقيها اكمل اللي مخلصش ف الصاله
نزلت صدرها .. نزلت ع الشمال .. بوست كل حته فيه الا الحلمه
ونقلت لليمين .. بوست كل حته فيه الا الحلمه
طلعت لساني .. وكأن صدرها متغرق بويسكي نزلت لحس
اول بزها
حوالين الحلمه
اخر بزها
ونقلت للفرده التانيه وكملت لحس .. وكل دا وانا قاصد ملمسش اي حلمه
- ااااااااااااااااااااه
طلعت منها صوت اه خفيفه وبنفس مولع.. بدأت تحرك ايديها علشان تلمس حلماتها
وقفت ايديها وحشرتها ورا ضهرها .. حلماتها كانت واقفه وتنفخت وجابت اخرها
- مش قادرررررره.. الحسهم بقى
نزلت لحس ف اليمين بلساني .. وماسك الحلمه الشمال بايدي
اول ما حطيت لساني طلع منها اااااه مكتومه
فضلت الحس فيهم شويه
نزلت ع شعر كسها ..
- المثلث دا معمول عشاني ؟
رديت وهي بتنهج:
= اااه
- معمول عشاني .. ( ورجعت لورا وقربت بزبي ) .. معمول عشاني بقى ولا عشانه ؟
= عشاانه
- جيتي للي مبيكسفش حد
والمرادي متعاملتش ببطء .. حشرت زبي كله مره ورزعته جامد
صوتت وضربتني ع وشي
- يابن الشرمووطه
وراحت زقاني لورا .. نمت ع ضهري .. وراحت طالعه قاعده هي عليه واتزحلقت ف قعدت عليه مره واحده تاني بردو .. ف صوتت تاني وراحت ضاربني بالقلم تاني وبأعلى صوتها:
- يابن الشرمووووطه
انا
= طب وانا مالي المرادي
- ااااااه .. زبك حلو اوي
وفضلنا ننيك ع الوضع دا 3 دقايق .. حسيت بعسلها فيهم .. جابت بس كملت تنطيط ع زبي .. لفيتها وغيرنا الوضع .. انا واقف ضهري للباب وهي ضهرها ليا ورافعه رجل لفوق ع الحيطه .. ورجل مثبتاها ع الارض .. كنت بنيك ف الوضع دا وبحاول ابص لاي حاجه غير طيزها عشان مكنتش هكمل دقيقه لو ركزت فيهم وهم بيتهزوا من حلاوتهم .. قربت اجيب طلعته برا وجبتهم ع طيزها .. ونزلت لحس ف كسها ع الوضع دا .. لعند ما جابت عسلها كله ع لساني
- ااااااااااااااااااااااااااااه
طلعت منها بس المرادي اهة حد كان تعبان وارتاح .. لبست ولبست انا كمان ونزلت من عندها .. بزحف ع رجلي وف عقلي بقول كسم النيك ع عايزين ينكوه
رنيت ع زياد
زياد:
- انت فين يالبمتناكه ؟
= كنت باكل بيتززا
فضل يشتمني شويه حلوين .. وبعدين روحتلهم وانا مبضون من نفسي ومن حياتي وعايز اقطع زبي ع اللي عمله فيا دا
روحنا ع بالليل .. فتحت التلفون لقيت رساله
- هتسافر امتى؟
= بعد يومين
وسكت وسكتت
فضلنا بعدها مبنتكلمش .. تقريبا كانت مخنوقه م اللي حصل زيي بردو
&& قبل ما اسافر ب 12 ساعه &&
- انا مسافر بكرا .. عايزه حاجه؟
= مش هشوفك ؟
اللي انتي عايزاه
هتعرف تعدي عليا ؟
= ماشي
روحتلها الساعه 11 بالليل
فتحت الباب بشويش ودخلتني
- هي هنا ؟
= اه بس نايمه .. جايب بيتزا بردو؟هههههههه
- لا جايب دا
ورحت منزل البنطلون وكنت عامل حسابي مش لابس حاجه تحته .. زبي ظهر واقف زي العامود
هي:
= اهو دا احلى م البيتزا بكتيير
ونزلت مص ولحس ولا اجدعها شرموطه
بس انا كنت هايج اكتر منها .. مسكت راسها وفضلت انيك بزبي اسرع واعنف لعند ما زبي كان بيضرب ف حلق سقفها .. فضلنا دقيقتين .. جبتهم ف بوقها ونزل لبني من بوقها .. رفعت ايدي اشيله سمعنا صوت الباب بيتفتح
زقتني لبرا وقفلت الباب براحه وبسرعه
طلعت بزبي برا الشقه وعدلت نفسي وانا ورا الباب بسرعه
سمعت الصوت جاي من جوا
- فيه اي يا ماما
= مفيش يا حبيبتي كنت طالبه بيتزا والراجل لسه جاي
- طب فيه حاجه ع بؤك .. مايونيز دا؟
= اممم .. المايونيز بتاعهم حلو اوي
نزلت من العماره وبصيت لزبي وبكلمه بصوت واطي:
- بقيت بتنزل مايونيز يابن المتناكه !!
_______________________________
فضلت علاقتي بيها فتره وبدأت تحس بالذنب كتير ومعظم الوقت ندمانه ع اللي حصل.. قررت اعملها بلوك ونبعد عن بعض واسيبها ف حالها وللي هي عايزاه
بعدها فضلت هايج وعايز اعمل علاقه تاني ووحشني النيك ( ف الفتره دي ساره كانت بتحضر لامتحان وهتسافر ومكنتش بتنزل غير حاجات بسيطه ومش فاضيه معظم الوقت )
فضلت افرك ع النت كتير .. وبعت لكتير
مره واحده ردت وفضلت اتكلم معاها يومين وكان باين عليها هايجه فشخ .. روحتلها الشقه واول ما خبطت الباب اتفتح ولقت حد شدني دخلني جوا ولقيت اربع رجاله واقفين فضلوا يهخوا عليا ورزعوني علقة نيك زي اللي خدها اللمبي ف اللي بالي بالك .. بس الفرق هو كان بيدافع عن فيحاء وانا كانت بدافع عن طيزي ضد البعبصه
لميت نفسي يومين تلاته بس مقدرتش امسك اكتر من كدا .. قعدت افرك تاني لعند ما لقيت واحده فضلنا نتكلم اسبوع وكل اللي عايزاه حب واهتمام وبس.. قولت اكيد هتبقى رقيقه فشخ وهنعمل احلى سكس رومانسي مفيش ابن متناكه عمله قبل كدا .. روحتلها وكانت قايلالي ان عندها 24 سنه وان ابوها عنده شغل اليومين دول ف الشركه وبايت يومين برا
روحت خبطت ع الباب فتحت
لقيت واحده اد الباب مرتين وعندها 56 سنه ولابسه قميص نوم
بصتلي من فوق لتحت وقالتلي وهي بترفع حاجبها:
- خوش يا سبعي
= سبعه مين يا وليه يا بنت الاحبه انتي
وخدت بعضي وهاتك يا جري
المره الاخيره كانت المره الحقيقه اللي فيهم
قعدنا شهر نتكلم
متجوزه وجوزها مسافر بقاله سنه وشويه
قاعده مع ابنها 4 سنين
فضلت اتكلم معاها لعند ما اتأكدت فعلا انها هي
بعتتلي فيديوهات وصور لجسمها وكنا بنتكلم صوت وفيديو وكل حاجه
عملنا سكس فيديو مع بعض واتأكدت مليون ف الميه
بزازها كانوا اصغر من الطبيعي .. وطيزها مدوره ومتوسطه وفخادها مليانه ..
جسمها مكنش احسن حاجه .. بس كانت شرموطه ودماغها دماغ شراميط وتوقف زبك بلبونتها وبكلامها بس ..من غير ما تقلع حتى
اتفقنا نتقابل وبعتتلي العنوان
رحت
فتحتلي
هي فعلا
بجسمها وشكلها وكل حاجه
كانت لابسه فوطه حوالين جسمها بس .. دخلتني اوضة النوم
قلعت الفوطه
- الليله ليلتي انا .. انا اللي هسيطر النهارده
عجبتني الفكره ..اول مره اقابل واحده ساديه
فتحت الدرج .. طلعت كام حاجه
زقتني تاني ع السرير ونيمتني
ربطت ايدي ورجلي كلهم ف اطراف السرير
جسمي كان كأنه مصلوب ع السرير
وف نص جسمي كان زبي واقف زي العامود
قعدت عليه بالراحه
- اااااااااااااه يا زبي
جسمي كله كان مشدود ومن الشده كنت هايج فشخ .. اول ما زبي دخل جوا كسها .. زبي ولع اكتر
فضلت تنطط عليه وانا مبعملش اي حاجه غير ان زبي واقف بس .. من كتر الرزع ومن الصوت قربت اجبهم
فجأه شالت طيزها
- ليييييييييييييييييه
= اسكت خالص
وقربت طيزها من وشي وضهرها ليا.. نزلت بكسها ع مناخيري وقربت من لساني وفضلت ع بؤى
بقيت مش شايف اي حاجه قدامي غير طيزها وضهرها .. وكسها لسه ع بؤي
فجأه حسيت ب الرباط ناحية رجلي بيتفك .. يمين وشمال
ايد مسكت رجلي وبتحاول تقلبني عشان انام ع بطني .. نمت ع بطني وهي نايمه ببزازها ع ضهر رقبتي من ورا
رجاي اتربطت تاني وفجأه حسيت بزب بيقرب من طيزي .. فركت براسي عشان ابعدها عن راسي ومعرفتش الايد اللي ماسكه رجلي وسعت بين رجلي جامد ورفعت طيزي لفوق ودخل زبه وبدأت احس بيه .. فضل خمس دقايق لعند ما دخله كله وانا متقيد من كل حته ومش قادر اتحرك .. فضل ينيك خمس دقايق وبعدين بدل معاها وهي لبست زبي صناعي وبدأت تنيك مكانه .. فضلت 3 دقايق .. بعدين فكوني وطلعوني برا.. وهي بترميلي الهدوم:
- لو حد شاف فيديوهاتي اللي معاك.. هبعت الفيديو اللي لسه مصورينه.. اللي بتتناكي فيه يا حلوة.. لكل قرايبك
قعدت شهر مش عارف اعمل اي وقررت ابعد خالص عن السكه دي
لعند ما جتني ساره ف يوم
باب الاوضه بيتخبط عليه
- مين؟
= ساره
- خشي
= مالك يا موزه محدش بيشوفك ليه؟
- مكتئب شويه
= حظك حلو
- بقولك مكتئب تقوليلي حظك حلو!!
= لسه جايبه دوا للاكتئاب ليا من يومين .. هجبهولك.. مالك بقى ؟
ولان انا وساره كتاب مفتوح ف حكتلها كل حاجه
- خلاص ولا يهمك هطلع اجبلك الدوا هيريحك خالص
= ماشي
بعد نص ساعه رنت عليا
- اطعلي بسرعه خد الدوا قبل ما انزل عندي شغل
طلعت لقيت الباب مفتوح .. دخلت
- ساااره !
= تعالى انا ف اوضتى
فتحت الباب لقيت ساره لابسه مايوه قطعه واحده .. وواقفه ف وضع ابن متناكه سكسي فشخ ماشي مع جسمها
لقيت ساره واقفع ع ايديها ورجلها للحيطه وكسها قدامي وبزازها مدلدله بشكل يهيج الحجر
- ها .. اي اخبار الاكتئاب؟
= لسه لما ادوق الدوا الاول
ووقفت قدامها راسي قدام كسها وزبي اعلى من بؤها بشويه
اول ما قربت ع كسها وسعت بين رجليها جامد لعند ما كسها حفر وشكل المايوه
- خد الدوا كويس متتدلعش
شديت المايوه من عند كسها قطعته وبرز قدامي كسها واضح فشخ
- يابن الغبيه لسه جايباه امبارح
قطعت كلامها وروحت هاجم ع كسها بلساني حاشره بين شفراتها من غير ما ادخله جوا .. رفعت ايديها لفوق ولقطت وزبي بلسانها وفضلنا ع كدا دقيقتين .. انا بلحس كسها بلساني ولافف ايدي حوالين وسطها وماسك طيزها من ورا بايديا وهي بتمص زبي من تحت
شلتها وفضلت تمص ف زبي واحنا ماشيين لعند ما وصلنا السرير
رميتها عليه
ونمت فوقها
وفضلنا نص ساعه ما بين لحس ونيك خلفي ومص وتفريش
خلصنا ونزلت ملقتش حد لسه جه .. دخلت اوضتي جسمي كله متكسر دخلت نمت ومحستش بالدنيا
__________
دخلنا ف فترة امتحانات وقضيت الشهر دا عند صحابي مكنتش بروح غير ع النوم بس او بالليل متأخر
واحنا ف نص الامتحانات جتلي رساله ع ماسنجر من اكونت فيك
الرساله فيها لينك وشكله فيه بورنو
الفضول كلني اشوف فيه اي
فتحت اللينك
وداني موقع سكس عربي
فتحت لقيت قايمه فيها 5 فيديوهات.. ب 10 مليون مشاهده .. والقايمه اسمها:
" انها حقا عائله محترمه نييييييك "
فيديو 1 :
نص وش نجوى ظاهر وايديها داخله جوا بنطلون لؤي بتبعبصه ف قلب العربيه ف وسط الطريق
فيديو 2:
ساره رابطه لؤي بطوق حوالين رقبته والطوق مربوط بحبل ماسكاه ساره بايدها.. وبالايد التانيه بتضرب ع طيز لؤي .. كل دا وهي ومركبه زب صناعي ونازل نيك ف لؤي بعنف واهانه
فيديو 3 :
وش ساره مقربه من الكاميرا كأنها كانت لسه بتفتحها .. بعدين بعددت عنها .. نامت ع السرير.. فشخت رجلها ع الاخر.. حطيت ال هزاز ع كسها بايد.. ومسكت بالايد التاني بزازها .. رفعت رجليها لفوق وهي لسه نايمه ع ضهرها .. فشخت رجليها ف الجو .. حطت صباع ف خرم طيزها .. والايد التانيه فضلت تحك بيها كسها .. لعند ما قربت تجبهم .. حطت ال هزاز ف طيزها مكان صباعها وكملت دعك ف كسها .. لعند م شلال ميه طلاع من كسها
فيديو 4 :
ابويا نايم ع ضهره ع سرير عمي
ومرات عمي قاعده بتتنطط ع زبه وطيزه بترزع ف بضانه
سرعت الفيديو لقيت مرات عمي نزلت مره واحده وشدت الملايه عليها دارت جسمها وابويا خد المخد دارى زبه !
حطيت السماعه .. سمعت صوت عمي ف الخلفيه:
اثبتي مكانك يا بنت الشرموطه
اثبت مكانك انت كمان يابن النجسه
صوت ابويا:
نزل السكينه واهدى يا على
على:
مكانك يابن العرص متتحركش
على بيتكلم ف التلفون: انتي فين ؟ تعالي البيت دلوقتي حالا!
سرعت الفيديو لقيت عمي دخل ع السرير وظهر ف الفيديو وبعدين ظهرت امي لسه جايه بلبس الشغل !
وفي الركن ابويا واقف مداري زبه بالمخده
وفي اخر السرير مرات عمي قاعده مداريه جسمها ونص بزازها الكبيره باينه وطالعه برا الملايه
فجأه لقيت امي نزلت البنطلون .. وقلعت البلوزه ورمتهم ع جوزها
قلعت الاندر والبرا ورمتهم ع مرات عمي
وقفت قدام اول السرير ووطت.. بزازها ادلدت قدام جوزها
وصدرت طيزها لعمي اللي فهم هي عايزه تعاقبهم ازاي
نزل بنطلونه وتف تفتين ع زبه .. وغرسه ف كسها ونزل ترزيع وعللى صوت الخبط والنيك ف الفيديو
ومع كل رزعه يبص ف عين مراته وامي عنيها ف عين ابويا طول الترزيع بتتحداه
لعند ما عمي قرب يجبهم طلع زبه وقرب من مراته وجابهم ع وشها وضربها بزبه .. زقته لورا ودمه غلي وجت تقعد ع بطنه زقها لورا .. زبه اتزحلق ودخل ف كسها .. طلعت اااااه وفضلت وطلعت لفوق ونزلت .. طلعت تاني ونزلت .. وكملت تنطيط
امي اول ما عمي شال زبه فضلت زي ما هي ولما عمي ومراته مسكوا ف بعض .. ابويا راح ليه قبل ما تعدل نفسه وحط زبه مكان اخوه .. وكمل نيك ع كسها وفضل يضرب طيزها جامد كأنها بيعاقبها
لعند ما صوت الجرس رن فجأه
لبسوا كلهم وطلعوا
والاوضه فضيت
والفيديو انتهى.
_______________________________
انتهت القصه التانيه باجزائها التلاته.
( لو الناس حابه تعرف اي اللي هيحصل بعد كدا ومين صور الفيديوهات دي اصلا وازاي وصلت لموقع سكس .. قوليلوا ف التعليقات: كمل السلسله.
لو لقيت عدد كتير مشجع هنعملها )
فيه قصه تاني موجوده ليا بردو هنا ع المنتدى لو حابب تاخدلك بصه هتلاقي اسمها :
( اميره ام طياز خطيره)